Brev:
Sarte maver og starte med skemad
30. juni 2009
Alder:
5 mdr.
Sarte maver og starte med skemad
Kære Helen.
Så fik jeg mig endelig taget sammen til at skrive til dig. Jeg er mor til to dejlige tvillinge drenge som kom til verden 2 mdr. for tidlig og idag er de 5 ½ måned.
De er en smule bagefter men ikke noget videre de tager flot på. så der er ikke noget der. men i en del tid har de haft tyk afføring meget mørke gørn næsten sort???
Jeg har givet den ene laktulose i næsten 14 dage, dog helt uden virkning. den anden havde nemlig meget tynd mave i den periode. Nu er vi så nået til det punkt hvor de er blevet træt af flasken (med erstatning nan ha1) og så er jeg lidt i vildrede men hvad jeg så skal starte med af grød.
Vil så nødig gøre noget galt når de i forvejen er lidt sarte og skal passe på.
Hvad er der med deres små maver??? Og hvad skal jeg give dem som den første ske mad??
Håber du kan give mig nogle gode konkrete råd og lidt vejledning. Vi ønsker vel alle at være den perfekte mor, kæmper i hvert fald for at prøve det.
Mange hilsner
den fortvivlede mor